مطلب وبلاگ

لباس و کت شلوار داماد

مقالات

اگر شما انتظار یک مراسم عروسی خاطره انگیز را دارید زمان آن فرا رسیده است که به دنبال ویژگی‌ها و خصوصیتی برویم که می خواهند این عروسی را به یک عروسی جذاب تبدیل کنند. از آنجا که عروس به طور با کمک بعضی دوستان برنامه ریزی عروسی را انجام می‌دهد، شما این فرصت استثنایی را در اختیار دارید که تمام وقت خود را به خودتان اختصاص دهید و بر حضور خود در عروسی تمرکز کنید. مهمترین قدم برای داماد انتخاب کت و شلوار عروسی به همراه لوازم جانبی آن می‌باشد. در این مقاله به لباس داماد و کت شلوار داماد می‌پردازیم. اگر به دنبال خرید میز تالاری ، ظروف میوه و شیرینی تالاری ، صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم خود می‌گردید، با لوازم تالار سمیعی همراه باشید.

نحوه استفاده مجدد از لباس داماد

سراغ رنگی بروید که برای بقیه مراسم رسمی عروسی نیز قابل استفاده باشد. رنگ آبی یا خاکستری ذغالی به نظر مناسب می‌آید. این لباس برای مصاحبه، کوکتل، شام ویژه، مراسم حرفه ای، مراسم و جلسات تجاری نیز کاربرد دارد. کت و شلوار مرد باید متناسب با پیراهن‌ها، کراوات‌ها و کفش‌های مختلف هماهنگ باشد.

لحظه‌ای که به پارچه فکر می کنید سعی کنید ۱۰۰٪ پشم کت و شلوار را در رنگی انتخاب کنید که به نظرتان در امور رسمی جلوه بهتری دارد. به این صورت لباس عروسی خود را می‌توانید در ۴فصل سال به راحتی بپوشید و استفاده کنید.

آداب و رسوم مهم عروسی برای پوشیدن لباس داماد چیست؟

لباس سه تکه سنتی ترین انتخاب داماد برای روز عروسی می‌باشد.

نوع عروسی: به دو بخش رسمی یا غیر رسمی تقسیم می‌شود، فصل یا محل برگزاری در انتخاب لباس موثر است. این جزئیات به انتخاب لباس داماد کمک شایانی می‌کند. داماد حق انتخاب چهار نوع لباس کلاسیک را دارد.

لباس داماد بزرگمهر-کت و شلوار دامادی شیراز-جدیدترین مدل کت وشلوار-اکسسوری دامادی شیراز

نحوه انتخاب لباس داماد

در واقع سبک و سلیقه  هر فرد در زمان خرید کت و شلوار بسیار مهم است؛اما برای انتخاب کت و شلوار مناسب عروسی خود باید به بعضی از فاکتورها مانند فصل، زمان و مکان مراسم توجه کنید.

انتخاب پارچه کت و شلوار عروسی متناسب با فصل

در برخی کشورها ازدواج در فصل زمستان مناسب نیست یا بهتر است بگوییم ضروری نیست. عروسی پاییزی زیباترین چیزی است که شما قطعاً می توانید در آن ببینید یک جادوی خاص در مورد رنگ های پاییزی وجود دارد که می‌تواند تصاویر عروسی شما را جذاب تر کند.

انتخاب لباس داماد در فصل پاییز و زمستان

هنگام انتخاب پارچه برای لباس داماد مطمئن شوید که مواد سنگین را در ترکیب ۱۰۰٪ پشم، پشم ابریشم یا پشم مخلوط کنید. همه ما می دانیم که رنگ‌های تیره در طول پاییز و زمستان غالب هستند و بیشترین و پرکاربردترین رنگ در این فصل می‌باشند.

اگر لباس تاکیدو را انتخاب می‌کنید باید همیشه سیاه باشد. اما برای یک لباس سه تکه ، رنگ‌های آبی، آبی تیره، آبی نیمه شب و خاکستری ذغالی برای تقویت شخصیت داماد بهترین است.

انتخاب لباس‌داماد در فصل بهار و تابستان

وسط فصل بهار و تابستان فصل شروع عروسی است، همه منتظر باران دعوت نامه‌های عروسی هستند و لباس‌های خود را برنامه ریزی می‌کنند. داماد که ستاره عروسی است به همه توصیه‌های سبکی که می تواند داشته باشد نیاز دارد.

لباس تابستانی داماد را در سه دسته اصلی تقسیم می‌شود: پارچه (مخلوط های پشم و ابریشم) ، وزن پارچه (کمتر از ۲۵۰ گرم در متر) و رنگ ها (آبی یا خاکستری).

 

 

 

خدمات کلی لوازم تالار سمیعی

لوازم تالار سمیعی با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری و صندلی تاشو با قیمت مناسب به لوازم تالار سمیعی مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

پاسخ دهید