مطلب وبلاگ

نکات مهم هنگام خرید ظرف میوه خوری

استفاده از ظروف پذیرایی زیبا در مهمانی، نقش بسیار حائز اهمیتی را ایفا می‌کند. به گونه‌ای که می‌توان گفت، بسیاری از افراد هنگامی که تحت عنوان مهمان وارد خانه‌ای می‌شوند، به ظروف پذیرایی اهمیت می‌دهند. زیرا معتقد می باشند که استفاده از ظرف شیک و باکیفیت، به نوعی احترام گذاشتن به مهمان است. امروزه تنوع در تولید ظروف پذیرایی بسیار بالا رفته‌است، در نتیجه شما برای هر چیزی ظرف مخصوص به خودش را پیدا خواهید کرد، برای مثال: ظرف میوه‌خوری، آجیل‌خوری، شکلات‌خوری و… در این مقاله با انواع ظرف میوه خوری خوشگل و با کیفیت آشنا خواهید شد. برای اطلاع از قیمت و خرید انواع ظرف شیرینی خوری ، شمعدانی و صندلی تالار با لوازم تالار سمیعی در ارتباط باشید.

ظرف میوه خوری تالار چیست؟

اسم دیگر ظرف، آوند یا گنجانه می‌باشد و منظور از آن وسیله‌ای است که انواع مواد غذایی و میوه‌جات در آن قرار می‌گیرد. کاربرد ظروف در آشپزخانه بسیار بالاست و می‌توان گفت نقش این وسایل را در سرو و پذیرایی نباید نادیده گرفت. منظور از ظرف میوه‌خوری هم در حقیقت ظرفی است که می‌توان انواع میوه را متناسب با حجمی که دارد، در آن جای داد. نقشی که این وسیله‌ی پرکاربرد در منزل دارد، به گونه‌ای است که کمتر خانه ای پیدا می‌شود که در آن ظرفی برای قرار دادن میوه وجود نداشته باشد. جنس این ظروف، از سفال گرفته تا شیشه‌ای و برنزی و فلزی است. همانطور که گفتیم، با توجه به تنوع بالای شکل، رنگ و… ظرف‌های میوه‌خوری، انتخاب برای خانم‌ها مقداری سخت خواهد شد.

انواع ظروف میوه خوری تالار براساس شکل ظاهری آن ها

 ظرف پایه‌دار: ظرف‌های پایه‌دار به علت زیبایی ظاهری که دارند، بسیار مورد پسند خانم‌های ایرانی هستند. در این ظروف می توان انواع میوه‌ها را به راحتی جای داد و هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. قیمت این مدل‌ها به دلیل ظرافتی که در ساختارشان به کار رفته است، مقداری بالا می‌باشد.

ظرف بدون پایه: این مدل از ظروف میوه‌خوری از گذشته در خانه‌ها موجود بوده است. نسبت به مدل‌های پایه‌ دار از قیمت پایین تری برخوردار می باشد. هنگام استفاده از این مدل‌ها، در چیدن میوه‌ها مقداری محدودیت دارید، چون نمی‌توانید میوه‌هایی از قبیل: انگور و… را به راحتی در آن جای دهید، به دلیل اینکه با زمین برخورد می‌کند و جلوه خوبی نخواهد داشت.

برای اطلاع از قیمت و خرید تجهیزات تالار مانند ظرف میوه و شمعدانی تالاری با لوازم تالار سمیعی در ارتباط باشید.

ظرف میوه خوری تالار | خرید انواع شمعدانی ، میز و صندلی تالار در تجهیزات تالار سمیعی

تقسیم بندی ظروف میوه‌خوری براساس جنس آن ها

  • ظرف شیشه‌ای

 این مدل از ظروف، جنس شیشه‌ای دارند. بیشتر مردم به آن کریستال نیز می‌گویند. زیبایی منحصر به فردی به میز پذیرایی شما می‌بخشد. به طور معمول در شکل ظاهری آنها نقش و نگار ویژه‌ای به کار رفته است، که همین ویژگی‌ها باعث شده‌، خانم‌ها تمایل زیادی به خرید ظرف میوه‌خوری شیشه‌ای داشته باشند.

  • ظرف برنزی

می‌توان گفت زیباترین و در عین حال گران‌ترین، ظرف میوه‌خوری، ظرف برنزی می باشد. ظرافت به کار رفته در ساخت آنها به قدری زیباست، که چشم هر بیننده‌ای را جذب خود می‌کند. برنز به کار رفته در این مدل‌ها، آن ها را تبدیل به محصولی لوکس و زینتی نموده است. از جمله ویژگی های، ظروف برنزی می توان به قرار دادن میوه در آن ها، به عنوان ظرف تزیینی در قسمتی از خانه بهره برد.

  • ظرف سفالی

 در زمان های گذشته بیشتر از ظرف‌های سفالی استفاده می‌ شده است، اما هم اکنون هستند افرادی که به دلیل علاقه به جنس سفال؛ بیشتر ظرف‌های منزلشان سفالی می باشد. می‌توان گفت زیبایی این ظروف بیشتر به علت دست‌ساز بودن آن ها می باشد. به طورمعمول قیمت این مدل‌ها نسبت به دو مورد قبل ارزان‌تر می‌باشد‌‌.

  • ظرف سرامیکی

 ظرف‌هایی از جنس سرامیکی هم طرفداران خاص خود را دارند، خرید جنس سرامیکی مستلزم ست کردن آن با سایر ظروف می‌باشد. قیمت این مدل مناسب است.

خدمات کلی تجهیزات تالار سمیعی

لوازم تالاری سمیعی با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالار ، شمعدانی تالاری، میز تالاری ، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه در تلاش است که با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری ، صندلی تاشو و میز تالار با قیمت مناسب به لوازم تالار سمیعی مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

پاسخ دهید