مطلب وبلاگ

عروسی در کرونا

مقالات

با شیوع  پیدا کردن ویروس کرونا در سراسر دنیا  تمام مراسمات از جمله عروسی تا زمان  اتمام و نابود شدن این ویروس به تعویق افتاده است. هر چند تعداد خیلی کمی از زوج‌ها تصمیم به لغو مراسم عروسی خود می‌گیرند. اکثر زوج‌ها نیز عروسی را به دلیل همه گیری و شیوع شدید به تعویق می‌اندازند و عروسی را به سال بعد یا بعد از کرونا موکول می‌کنند و برای آن برنامه ریزی می‌کنند.  در این مقاله به عروسی در کرونا می‌پردازیم. اگر به دنبال خرید ظروف میوه و شیرینی تالاری و شمعدان تالاری با قیمت مناسب می‌گردید، ما به شما لوازم تالاری سمیعی را پیشنهاد می‌کنیم.

 

عروسی در کرونا

اگر قصد به تعویق انداختن مراسم خود را دارید نخستین کاری که باید انجام دهید این است که با تالار یا مسئول برنامه ریزی عروسی خود تماس بگیرید. بنابراین  هر چه سریع تر برای این  کار اقدام کنید زودتر می‌توانید برنامه مراسم خود را با کمترین هزینه ممکن تنظیم کنید. برنامه ریزی باید به طور دقیق و با بررسی تمام شرایط صورت گیرد. گام بعدی پیدا کردن یک تاریخ جدید و مناسب می‌باشد. و شما این تاریخ را باید با تمام تدارکات از جمله  گل فروشی پذیرایی و … هماهنگ کنید.

 

برقراری ارتباط با مهمان‌ها

اگر تاریخ جدید برای عروسی پیدا نکرده‌اید، زمانی که تصمیم می‌گیرید که مراسم را لغو کنید یا به تعویق بیندازید بایدفوری مهمان‌ها را از طریق تلفن ، پیام و یا ایمیل از تصمیم خود با خبر سازید. تا مهمان‌ها بتوانند مسافرت و یا محل اقامتی را که برای آمدن به مراسم رزرو کرده‌اند را لغو کنند. زمانی که  تاریخ جدید را تعیین کردید آن را به مهمان‌ها اطلاع دهید. اما این بار یک لیست کوچک تر بنویسید.

کرونا/ مقررات جدید عروسی در ترکیه: رقص دسته‌جمعی ممنوع/ تنها عروس و داماد می‌توانند با یکدیگر برقصند

آیا می توانید بازپرداخت کنید؟

انجام این عمل وابسته  به  تالار و سیاست‌های فردی آن مختلف می‌باشد. خیلی از تالارها و مدیر برنامه‌ها از لحظه شیوع و همه گیری ویروس کرونا سیاست‌های متفاوت و انعطاف پذیری را ارائه داده‌اند.این نکته را به خاطر بسپرید که سپرده یا نگه دارنده‌های شما به طور معمول  قابل بازگشت نمی‌باشند.علت این کار این است که فضا و یا همان مکان اجرای مراسم که تالار می‌باشد و همینطور مدیر برنامه برای شما رزو می‌شود و برای مشتری‌های دیگر کار نمی‌کند.

 

برگزاری مراسم عروسی در کرونا

 

اگر علاقه به برگزاری مراسم  در تاریخ تعیین شده دارید، مجبور نیستید مراسم عروسی را لغو کنید یا به تعویق بیندازید. به خاطر اینکه  از لحظه شیوع ویروس کرونا و بروز آن بین همه مردم، مراسم ها با فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود. اما چنین مراسماتی ‌بسیاری از مهمان ها به علت ترس از مریض شدن و شیوع کرونا  احتمالا به عروسی نمی‌آیند. اما با همه این مواردی که گفته شد تصاویر زیادی از نحوه برگزاری مراسم به همراه ماسک و فاصله گذاری اجتماعی انتشار داده شده است. در نهایت بهترین راه این است که عروسی را لغو کرده و به زمان دیگری موکول کنید.

 

خدمات کلی تجهیزات تالار سمیعی

لوازم تالار سمیعی با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه در تلاش است با هدف تولید انواع لوازم با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری و شمعدان تالاری با قیمت مناسب به لوازم تالار سمیعی مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

پاسخ دهید