مطلب وبلاگ

انواع شمعدان و نکات استفاده از آن

در این مقاله به انواع شمعدان می پردازیم. در ادامه این مطلب ضمن آشنایی با شمعدان‌های مختلف، به شما آموزش می دهیم که برای خرید هر نوع شمعدانی می بایست به چه نکاتی دقت کنیم. شما عزیزان می توانید برای اطلاع از قیمت و خرید انواع شمعدان تالار مانند شمعدانی لاله تالار ، صندلی شیواری تالاری به فروشگاه اینترنتی تجهیزات تالار سمیعی مراجعه کنید.

شمعدان یا جا شمعی تالاری

شمعدان، در بین اکسسوری‌های منزل، تالار یا رستوران ها جزو لوازم پرفروشی است که در هر قیمتی در بازار موجود می باشد. و هر فردی با هر بودجه‌ای می‌تواند نسبت به انتخاب خاص خود آن را خریداری نماید. از جمله علت های محبوبیت شمعدان در بین اکسسوری‌های منزل و دیگر مکان ها می‌توان به قابلیت این وسیله در ایجاد فضایی گرم و دلنشین اشاره نمود؛ شمعدان‌ها اگر درست انتخاب و استفاده شوند، هر فضای بی ‌روح و دل ‌مرده‌ای را گرما و نشاط می بخشند و فضای محیط را معنوی می کنند. برای خرید شمعدان گزینه‌های گوناگونی پیش رو دارید و می‌توانید از بین انواع مختلفی شمدانی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

انواع شمعدان

شمعدانی تالار انواع مختلفی دارد که سه نوع از آن ها به شرح زیر می باشد:

شمعدان قلمی تالاری

اولین تصویری که با شنیدن اسم «شمعدان» در ذهن بیشتر ما نقش می‌بندد، به طور معمول شکل همین شمعدان‌هایی است که برای شمع‌ قلمی مورد استفاده قرار می گیرند! شمعدان‌های قلمی را به صورت ویژه برای روی میز غذاخوری پیشنهاد می‌کنیم. به طور حتم می‌دانید که شمعدان‌های قلمی بیشتر اوقات به شکل جفتی روی میز قرار می گیرند. شمعدان‌های جفتی را بهتر است قرینه و با فاصله مساوی بچینید تا حس تعادل و آرامش در سراسر میز شما حکم‌فرما شود. دیزاینرها اعتقاد دارند که هرچه شمعدان قلمی سنگین‌ترباشد بهتر است؛ به همین دلیل، برای شمعدان قلمی بیشتر به انتخاب جنس‌هایی چون کریستال، برنج، شیشه و نقره توصیه می شود.

شمعدان تالاری | خرید خرید شمعدانی لاله تالار ، میز و صندلی تالاری در تجهیزات تالار سمیعی

شمعدان شاخه‌ای

شمعدان های شاخه‌ای تالاری از حس‌وحالی قدیمی و آنتیک برخوردار می باشد؛ با مشاهده شمعدان‌های شاخه‌ای عتیقه ای ‌مانند، حتی شاید یک آن به صدها سال قبل برگردید! هر چند، شمعدان شاخه‌ای با طراحی های مدرن هم به ‌راحتی پیدا می‌شود؛ برای شاخه‌‌ای‌های مدرن حتی می‌توانید به‌جای شمع مومی از شمع‌های LED هم استفاده نمایید. شمعدان‌های شاخه‌ای، در مجموع، به علت جلوه جذاب و باشکوه بودن مناسب هر فضا و دکوراسیونی نمی باشند. به یاد داشته باشید که شمعدان‌های این مدلی معمولا جاگیر و بلند هستند و فقط به روی میزهای غذاخوری عریض‌ وطویل به‌خوبی جاگیر می‌شوند.

شمعدان وارمر

در رابطه با شمعدان های وارمر تالاری دقت کنید که اندازه شمعدان نباید خیلی بزرگ‌تر از خود وارمر باشد، چون شمع وارمر به‌ خودی ‌خود شمع ریزنقشی می باشد و درصورتی ‌که با شمعدان‌های حجیم مورد استفاده قرار گیرد، به‌ علت نامتناسب‌ بودن سایز شمع و شمعدان ظاهر جالبی نخواهد داشت.

نکته مهم در انتخاب شمعدانی تالار

نوع شمع و شمعدان باید به هم مشابه باشد. در گام اول باید ببینید که اصلا برای چه نوع شمعی دنبال شمعدان می‌گردید، زیرا هر نوع شمعی به هر نوع شمعدانی نمی‌خورد! برای مثال، برای شمع‌های قطوری که زود می‌سوزند و زیاد چکه می‌کنند، شمعدان‌های لبه‌بلند گزینه مناسبی است یا مثلا شمعدان‌های قلمی با شمع بدون چکه خوش‌مصرف‌تر می باشند.

نسبت سایز شمع و شمعدان می بایست متناسب باشد. بنابراین به صورت شانسی انتخاب نکنید. برای نمونه،  برای شمع‌های ریزنقش به دنبال ظروف خیلی حجیم و بزرگ نباشید. درمورد به‌خصوص شمع‌های قلمی به سایز دهانه شمعدان حتما توجه کنید. حتما به هماهنگی ارتفاع شمع و شمعدان دقت لازم را داشته باشید؛ مثلا، شمعدان‌های قلمی هرگز نباید از ارتفاع خود شمع، بلندتر باشند. اگر اندازه دقیق شمع یا شمعدان‌‌تان را بدانید، انتخاب شمع مناسب برای شمعدان و شمعدان مناسب برای هر شمعی کار دشواری نیست.

خدمات کلی تجهیزات تالار سمیعی

لوازم تالاری سمیعی با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالار ، شمعدانی تالاری، میز تالاری ، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه در تلاش است که با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری ، شمعدانی لاله تالار و میز تالار با قیمت مناسب به لوازم تالار سمیعی مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

پاسخ دهید