مطلب وبلاگ

نکات کلیدی برای رونق رستوران

مقالات

هنگامی که تصمیم به اداره‌ی یک رستوران می‌گیرید باید تا حدودی تجربه داشته باشید. در این مقاله به نکات مهم رونق رستوران ، کسب و کار و بازاریابی ، تبلیغات و انواع میز و صندلی تالار در رستوران می‌پردایم.

نکات مهم رونق رستوران

اگر تجربه‌ی کسب و کار و رونق در رستوران را ندارید، توصیه می‌کنیم به دنبال کسب تجربه بروید و همچنین مطالب مقاله را به درستی مطالعه نمایید.

بهترین خدمات

فقط در مورد ارائه بهترین خدمات صحبت نکنید، بلکه آن را درک کنید و به آن تحقق ببخشید همچنین بهترین خدمات را ارائه دهید.

کارکنان

کارکنان خود را تواناتر کنید، کارکنان باید توانایی مدیریت کردن موارد پیش آمده مشتریان را داشته و بدانند هنگامی که همه چیز طبق انتظار آن‌ها پیش نمی­‌رود چگونه مشکل پیش آمده را مدیریت کنند؟

مالکان غایب در کار یکی از عناصر شکست هستند، این امکان وجود ندارد که رستوران خود را از خانه یا دفتر دیگری اداره کنید. بنابراین شما بایدمدیر فعال باشید. در آن جا حاضر و درگیر در فعالیت‌ها بوده و به عنوان فرمانده، امور را در دست بگیرید.

داشتن یک تفکر برنده و نگرش مثبت برای بازگرداندن مشتریان امری ضروری است. شما و کارکنانتان باید تفکر برنده خودتان را حفظ نمایید.

کسب و کار در رستوران

داشتن موقعیت مکان عالی، مشتریان باید به راحتی رستوران شما را پیدا کرده و  به آن دسترسی داشته باشند. همچنین در اطراف کسب و کار شما باید یک مکان مناسب برای پارک کردن وسایل نقلیه وجود داشته باشد.

یک روش اقتصادی درست و واقع گرایانه‌ای را در نظر بگیرید، درآمد شما باید هزینه‌ها و سود خالص مورد نظر و کافی را پوشش دهد.

باید از نرخ غذاهای موجود در رستوران‌های اطراف مطلع بوده و در نظر داشته باشید، هنگامی که مواد اولیه خود را در حجم زیاد و به قیمت عمده خرید می‌کنید تفاوت قیمت چگونه خواهد بود.

منوی غذایی شما باید مشتریان را به سمت انتخاب آیتمی که بیشترین سود را برای شما خواهد داشت، هدایت کند. به بیانی دیگر سود دریافتی باید به تومان باشد نه به درصد سود غذا.

این هزینه ثابت کسب و کار شما بوده و سود خود را با برنامه‌ی ضعیف هدر ندهید. نیاز نیروهای خود را دانسته و با توجه به آن برنامه ریزی نمایید.

در سال ابتدای کسب و کار، خود را ساخته و برای توسعه موثر برنامه ریزی کنید. در سال‌های دوم و سوم به بهبود و اصلاح کسب و کار پرداخته و در سال های چهارم و پنجم دریافتی خود را به حداکثر برسانید، این زمان برای فروش کسب و کار شما بسیار مناسب خواهد بود. میانگین عمر یک رستوران ۵ سال بوده و در صورت عدم  فروش رستوران، باید در آن یک تغییر ایجاد کرده و مجددا توجه مشتریان را جلب کنید.

بازاریابی و تبلیغات در رستوران ( رونق رستوران )

یک گزاره‌ی ارزشی هدف به وجود آورید. انتخاب، راحتی و رضایت پولی مشتریان را در هر قیمتی که آن‌ها انتخاب می‌کنند، پیشنهاد دهید.

یک استراتژی بازاریابی هدف به وجود آوردید. بازاریابی شما باید بر روی ناحیه‌ی تجارت شما، مشخصات جمعیتی مشتریان و رفتارهای آن‌ها متمرکز باشد. همیشه موفقیت کمپین بازاریابی خود را بررسی کنید.

از مشتریان خود بازخورد دریافت کرده و مشتریان خود را برای دادن بازخورد ترغیب کنید و اقدامات جبرانی لازم برای هر تجربه تلخ پیش آمده در رستوران خود را انجام دهید.

تجهیزات تالار بهروز سمیعی  همچنین ارائه دهنده انواع میز و صندلی تالار ، تجهیزات تالار ، شمعدانی و گلدان تالار ، ظروف میوه و شیرینی تالار ، جایگاه عروس و داماد می باشد.

همچنین این شرکت، تولید کننده تجهیزات رستوران ها از قبیل (میز و صندلی رستوران ، شمعدانی رستوران ، گلدان رستوران، صندلی شیواری ، صندلی چیواری و دیزاین رستوران ) می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت لوازم تالار سمیعی مراجعه کنید.

پاسخ دهید