مطلب وبلاگ

ماه عسل و انتخاب محل مناسب برای آن

مقالات

ماه عسل هم مانند همه رسومات دیگر عروسی از آداب و رسوم خاصی برخوردار است. شاید تا کنون به این موضوع دقت نکرده باشید که چرا عروس و داماد به سفر ماه عسل می‌روند؟ و یا این که چرا عروس و داماد بعد از جشن عروسی، دست کم به مدت یک ماه به دور از خانواده و آشنایان سفر می‌کنند؟ برای پاسخ به این سوالات، باید به منابع معتبر و تاریخچه ماه عسل رجوع کنید. در این مقاله به ماه عسل، علت نام گذاری این سفر به ماه عسل و انتخاب مقصد و محل اقامت در ماه عسل می‌پردازیم. اگر به دنبال خرید میز تالاری ، ظروف میوه و شیرینی تالاری ، صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم خود می‌گردید، با لوازم تالار سمیعی همراه باشید.

ماه عسل چیست؟

ماه عسل یکی از رسومات عروسی می‌باشد. در این رسم پس از  گذشت یک ماه از مراسم جشن عروسی، عروس و داماد به منظور شناخت بهتر یکدیگر، به دور از خانواده و آشنایان به سفر می‌روند.

از قدیم گفته شده است که اگر میخواهید کسی را به طورکامل بشناسید با او به سفر بروید. ماه‌عسل هم دقیقا مصداق این موضوع است که عروس و داماد در این سفر، شناخت بهتری نسبت به یکدیگر پیدا خواهند کرد. ماه عسل یک سفر تفریحی و ساده نخواهد بود، بلکه زوج هایی که به تازگی با یکدیگر ازدواج کردند باید به مدت یک ماه از هر گونه کار و مشغله دور بوده و کنار همسرشان باشند.

این موضوع تا حدودی درست می‌باشد ولی اگر وضعیت کنونی را در نظر داشته باشیم ، این کار برای بسیاری از زوجین موجب پایان دادن به زندگی آن‌ها می‌باشد.

علت نام گذاری این سفر به  ماه‌عسل

یکی از علت‌های نام گذاری ماه‌عسل هم به رسومات و آداب زمان‌های قدیم باز می‌گردد. در قدیم پس از مراسم جشن عروسی، پدر عروس نوعی نوشیدنی که از عسل درست می‌شد را برای داماد تهیه می‌نمود؛ در نهایت این موضوع باعث شد که اولین ماه بعد از مراسم عروسی، ماه عسل نام گذاری شود.

این مقاله به انتخاب مقصد و محل اقامت در ماه عسل می‌پردازد.برای خرید صندلی شیواری تالار برای مراسم خود می‌گردید، به لوازم تالار سمیعی مراجعه کنید.

انتخاب مقصد و محل اقامت در ماه‌عسل

تعداد کمی از زوجین احساس می‌کنند که باید ماه‌عسل آن‌ها کاملا خاص و ویژه برگزار شود، اما این طرز فکر کاملا غلط می‌باشد و با این طرز فکر ممکن است بهترین محل را برای سفر خود انتخاب کنند، اما در حین سفر تنها به فکر هزینه‌ها هستند و مطمئنا از سفر ماه عسل خود لذت نخواهند برد؛ در نتیجه محل اقامت و مقصد در ماه عسل باید با توجه به در نظر داشتن بودجه و وضعیت اقتصادی زوجین مشخص شود. به منظور انتخاب مناسب مقصد، یک محل اقامت مناسب را انتخاب کنید. با جستجوی ساده می‌توان به بهترین مکان‌ها و حتی در بعضی موارد به تخفیفات ویژه دست یافت.

توصیه می‌شود قبل از رفتن به ماه عسل، با همسرخود در رابطه با انتخاب مقصد سفر مشورت کنید. اگر جزو زوج هایی می‌باشید که مکان‌های زیارتی و مذهبی مکان مورد علاقه شما است، شهر مشهد انتخاب مناسبی برای شما می‌باشد. شهرها و مکان‌های تفریحی بسیاری در داخل کشور موجود است که می‌توان یکی از این شهر‌ها را به دلخواه برای ماه عسل در نظر گرفت.

خدمات کلی لوازم تالار سمیعی

لوازم تالار سمیعی با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری و صندلی تاشو با قیمت مناسب به لوازم تالار سمیعی مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

پاسخ دهید