مطلب وبلاگ

فینگر فود در تشریفات مجالس

مقالات

نام دیگر فینگر فود، مزه‌ نیز می‌باشد. این روزها شاهد تهیه فینگرفودهای مختلف در همه مهمانی‌های رسمی و دور همی های دوستانه هستیم. نوع فینگر فودی که صاحب مهمانی جهت پذیرایی نمودن انتخاب می‌کند به سلیقه و ذائقه او و مهمان‌ها بستگی دارد. نحوه چیدمان و موجود بودن انواع فینگر فودها تاثیر زیادی در جذب میهمانان دارد. در این مطلب با فینگر فود مناسب برای عروسی و نحوه سرو آن آشنا خواهید شد. اگر به دنبال خرید انواع صندلی تالار مانند صندلی فلزی شیواری و میز تالار ، انواع دیگر تجهیزات تالاری با قیمت مناسب هستید، لوازم تالاری سمیعی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

فینگر فود مناسب عروسی

 

جشن عروسی از جمله مراسماتی می‌باشد که سرو انواع فینگر فود در آن  از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. زیرا این مراسم از عصر آغاز می‌شود و تا ساعات پایانی شب ادامه دارد. در طول این مدت افرادی که در جشن حضور دارند به رقص و پایکوبی و شادی می‌پردازند. به همین علت انتخاب یک مزه مناسب که جلوی ضعف مهمان‌ها را تا زمان سرو غذای اصلی بگیرد حائز اهمیت است.

 

نحوه سرو فینگر فود ها

 

فینگر فود غذایی کوچک، مختصر و خوشمزه  است که می‌توان آن را با دست تست کرد و نیاز به هیچ تشریفات خاص یا منحصر به فردی برای میل کردن آن ندارید. این غذا را می‌توانید با دستور پخت های گوناگونی آماده کنید. بعضی از اشخاص از دستورات بین المللی برای تهیه این غذا استفاده می‌کنند و روی میز مزه را با فینگر فودهای مکزیکی و … آماده می‌کنند و برخی دیگر ترجیح می‌دهند که مزه‌های سنتی مانند آلبالو پلو قالبی یا دلمه ایرانی را برای پذیرایی از مهمان‌ها طبخ کنند.

اگر نوعروس هستید بهتر است مزه‌های راحت و خوشمزه‌ای همچون اسپرینگ رول یا بال و کتف مرغ مرنیت شده و سرخ شده را در نظر داشته باشید. از یاد نبرید که توجه به سلایق مهمان‌ها برای انتخاب مزه‌ و نحوه چیدمان مزه‌ها روی میز بسیار مهم است و فقط در صورتی مهمان‌ها به کدبانوگری شما اعتراف می‌کنند که به این دو نکته توجه لازم را داشته باشید.

دسر و فینگر فود های جشن عروسی - عروس شهر : معرفی خدمات مراسم عروسی و خدمات زیبایی

 

چند نمونه‌فینگر فود معروف

 

فینگر فودهای مناسب برای مراسم جشن عروسی تنوع بالایی دارند. شایان ذکر است که غذای عروسی در بیشتر اوقات از بین انواع کباب‌ها و غذاهای سنتی ایران انتخاب می‌شود، بنابراین بهتر است مزه‌های متفاوتی را برای پذیرایی انتخاب نمایید. از جمله مزه‌های مناسب برای پذیرایی در جشن عروسی می‌توان به انواع فینگر فود کاناپه اشاره کرد. کاناپه‌ها طعمی منحصر به فرد دارند و نسبت به مزه های سنتی سبک‌تر هستند.

از دیگر انواع فینگر فود تشریفات مجالس عروسی می‌توان به تاکو که با استفاده از نان ترتیلا، گوشت چرخ کرده و… آماده می‌شود و طعمی بی‌نظیر دارد اشاره نمود. قارچ شکم پر، انواع ناگت سرخ شده، مینی ساندویچ الویه و دلمه‌های متنوع ایرانی و فرنگی از دیگر فینگر فودهایی هستند که به همراه انواع پنیر و حمص می‌توانید برای پذیرایی از مهمان‌ها در جشن عروسی مد نظر داشته باشید.

 

فینگر فود ایرانی یا خارجی

 

برای انتخاب نوع فینگر فود خود می‌توانید هر دو غذاهای ایرانی و خارجی را انتخاب کنید. برای نوع ایرانی این مدل فینگر فود از غذاهایی مانند کشک بادمجان، ته چین، میرزا قاسمی، کوفته، دلمه و.. را با نان، گوجه و یا سبزیجات مختلف مخلوط و تزیین کنید. برای مزه های خارجی ها نیز می‌توانید : سالاد الویه، سالاد ماکارونی، ترکیب گوجه ریز و پنیرهای خارجی و زیتون، انواع اسپرینگ رول، پیراشکی، سمبوسه، کیک مرغ ، مینی ساندویچ ها، بورک ها، کاناپ، رول کالباس و … در نظر داشته باشید.

 

خدمات کلی تجهیزات تالار سمیعی

لوازم تالاری سمیعی با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، میز تالاری ، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه در تلاش است که با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری ، صندلی تاشو و میز تالار با قیمت مناسب به لوازم تالار سمیعی مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید

پاسخ دهید