مطلب وبلاگ

عروسی به سبک بوهو

مقالات

در سال‌های اخیر علاقه به برگزاری جشن‎‌های عروسی متفاوت توسط زوجین بیشتر شده است. از جمله سبک‌هایی که در چند ساله اخیر بسیار مورد پسند زوجین قرار گرفته است، سبک بوهو می‌باشد. تم این جشن‌ها با عروسی‌های گذشته متفاوت بوده و برگزاری آن سبک خاصی دارد چون در آن از تجهیزات خاصی استفاده می‌شود. با تجهیزات تالار سمیعی برای بررسی دیزاین عروسی به سبک بوهو همراه باشید. برای خرید صندلی شیواری ما را در لوازم و تجهیزات تالار سمیعی همراهی کنید.

بررسی عروسی به سبک بوهو

این سبک عروسی از قبیله کوچ نشین بوهو یا بوهیما برگرفته شده است که این قبیله در غرب کشور چک زندگی می‌کنند. این سبک برای اروپاییان یک سبک بسیار خاص و عالی می‌باشد. سبک این جشن بیشتر برای افرادی که به ادبیات، موسیقی و هنر علاقه دارند مناسب می‌باشد. سبک بوهو و استایل آن بسیار راحت بوده و تمام مواردی که در این سبک رعایت می‌شود، در طبیعت وجود دارد و از طبیعت الگو گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: خرید و سفارش صندلی فلزی تالار در تجهیزات تالار سمیعی

دیزاین عروسی به سبک بوهو

همانطور که گفته شد، در دیزاین عروسی به سبک بوهو از تمام مواردی که در طبیعت وجود دارد، استفاده می‌شود مانند گل، چوب، درخت، ریشه و… . یکی از ایده‌های جالب برای دیزاین به سبک بوهو، استفاده از چوب برای ورودی جایگاه عروس و داماد به همراه تزیین آن توسط گل و شاخه می‌باشد. در این سبک از فانوس، شمع، گل و چوب در دیزاین میز عروس و داماد استفاده می‌شود. استفاده از این موارد به صورت طبیعی در جذابیت و زیبا‌تر شدن مجلس تاثیر گذار هستند.

از موارد دیگر مانند کنف، گل‌های وحشی، بطری‌های شیشه‌ای و پارچه‌های حریر هم در این دیزاین می‌توانید استفاده کنید. توجه به استفاده از رنگ مناسب و ملایم از اهمیت بالایی برخوردار بوده و نباید از هر رنگی در این دیزاین استفاده کرد. از جمله رنگ‌های پیشنهادی برای این سبک از جشن، به رنگ صورتی کم رنگ، شیری، آبی، خردلی و… می‌توان اشاره نمود.

بیشتر بخوانید: خرید صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب

لباس عروس به سبک بوهو

این استایل و سبک برای اشخاصی که علاقه‌مند به زرق و برق نیستند، بسیار مناسب می‌باشد. لباس عروسی به سبک بوهو از جمله لباس‎‌هایی است که در عین زیبایی، ساده هم می‌باشد. از جمله ویژگی‌های این لباس به بلند بودن آستین و لباس می‌توان اشاره نمود. استفاده از تور و ابریشم در این نوع لباس‌ها موجب زیبایی بیشتر آن‌ها خواهد شد.

نکات مهم در لباس عروسی به سبک بوهو

برای انتخاب این لباس‌ باید به موارد زیر توجه نمود.

  • رنگ لباس عروس: بهتر است برای این لباس از رنگ‌های ملایم که با طبیعت هماهنگی دارند، استفاده شود.
  • احساس راحتی: این لباس‌ در عین زیبایی باید راحت و سبک باشند و در طی مراسم موجب خستگی عروس نشود.
  • جنس لباس: در این سبک از پارچه‌های سنگین و مجلسی استفاده نمی‌شود و همان طور که گفته شد، باید از تور و ابریشم و پارچه‌هایی مانند آن استفاده نمود.

لوازم تالار سمیعی

تجهیزات تالار سمیعی، دارای سابقه‌ای درخشان و فعال در زمینه تولید انواع تجهیزات تالار مانند صندلی شیواری ، صندلی تالاری ، میز تالاری ، ظروف میوه و شیرینی تالار، جایگاه عروس و داماد و شمعدانی تالاری می‌باشد. این مجموعه در تلاش است که با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب نماید. برای خرید صندلی شیواری و صندلی تاشو با قیمت مناسب به تجهیزات تالار سمیعی مراجعه کرده یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

تجهیزات تالار بهروز سمیعی همچنین ارائه دهنده انواع میز و صندلی تالار ، تجهیزات تالار ، شمعدانی و گلدان تالار ، ظروف میوه و شیرینی تالار ، جایگاه عروس و داماد و صندلی شیواری می باشد.

همچنین این شرکت، تولید کننده تجهیزات رستوران ها از قبیل (میز و صندلی رستوران ، شمعدانی رستوران ، گلدان رستوران، صندلی شیواری ، صندلی چیواری و دیزاین رستوران ) می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت لوازم تالار سمیعی مراجعه کنید و یا با ما در تماس باشید.

 

پاسخ دهید