مطلب وبلاگ

ریز هزینه‌های عروسی

مقالات

ازدواج و برگزاری جشن عروسی یکی از مراسمات مهم  در ایران می باشد که هزینه زیادی را  به همراه دارد. به حدی این هزینه ها سنگین است مخصوصا با وضعیت اقتصادی فعلی به زبانی دیگر کمرشکن است. در این مقاله به هزینه مراسم عروسی و محل عروسی می‌پردازیم. اگر به دنبال خرید انواع صندلی تالار مانند صندلی فلزی شیواری و انواع دیگر تجهیزات تالاری با قیمت مناسب هستید، لوازم تالاری سمیعی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

هزینه مراسم عروسی

تصور کنید است در اقوام خود عروس و داماد را به کنسل کردن برگزاری مراسم عروسیشان ترغیب کرده باشید و به جای آن هزینه عروسی را برای کارهای مهم تر صرف کنید.

امکان دارد این موضوع با شرایط فعلی اقتصادی که وجود دارد، پیشنهاد بدی هم نباشد. شما به جای اینکه هزینه زیادی را صرف برگزای مراسم عروسی کنید می‌توانید آن را در انجام کار‌های دیگری مصرف کنید. برای نمونه می‌توانید متراژ منزل خود را بالا برده یا اینکه به یک مسافرت چند هفته ای رفته و حسابی خوش بگذرانید. لازم به ذکر است که آنچه مطرح شد تنها یک پیشنهاد بود زیرا بیشتر زوجین علاقه مند می باشند که بهترین شب زندگی خود رادر کنار خانواده جشن بگیرند.  در نتیجه برای آشنایی بیشتر با ریز هزینه‌های عروسی با تجهیزت تالار سمیعی همراه باشید.

اولین قدم برای برگزاری جشن‌عروسی

اولین گام و ضروری ترین کاری که باید برای هزینه‌های عروسی در نظر گرفته شود، تهیه نمودن لیستی از کارها می‌باشد که در فصد انجام آن را دارید. در حقیقت نخستین قدم داشتن یک برنامه ریزی دقیق و صحیح می‌باشد. با یک برنامه ریزی درست و بدون مشکل بدون هیچ گونه استرسی به تمامی کارهای خود می‌رسید.

3 تا 35 میلیون هزینه عروسی در تهران!

انتخاب محل عروسی

پس از تهیه یک چک لیست و برنامه ریزی صحیح به سراغ قدم بعدی یعنی انتخاب محل عروسی برای برگزاری مراسم بروید. ابتدا باید تصور کنید که بهترین شب زندگی خود را در باغ تالار، تالار، هتل، خانه ویلایی و… یا در نظر دارید با موسسات تشریفات عروسی مشورت کرده  و صفر تا صد کارهای جشن را به تشریفات واگذار کنید. در نظر بگیرید که انتخاب هر یک از این مکان‌ها با در نظر گرفتن ظرفیت پذیرایی، خدمات، منطقه و خصوصیاتی که دارد، می‌تواند منجر به افزایش هزینه‌ها شود. با داشتن مدیریت درست این هزینه‌ها کاهش می‌یابد.

مشخص است که تمامی زوجین اطلاع دارند جهت برگزاری یک جشن به یادماندنی نیاز است برای چه کارهایی هزینه صرف شود . لیست ریز هزینه‌ها عبارتند از:

  • آتلیه عروسی
  • ورودی تالار
  • شیرینی عروسی
  • هزینه گیفت عروسی
  • تهیه کارت عروسی
  • آرایشگاه عروس و داماد
  • دسته گل عروس( با توجه به فصل)
  • تزئین ماشین عروس و کرایه ماشین عروس
  • شام عروسی ( در صورتی که بخواهید جشن در خانه خودتان برگزار شود)
  • میوه عروسی( با توجه به فصل برگزاری عروسی و تعداد میهمان ها)
  • خرید حلقه و ساعت عروس و داماد( با توجه به وزن طلای استفاده شده)

خدمات کلی تجهیزات تالار سمیعی

لوازم تالاری سمیعی با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه در تلاش است که با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری و صندلی تاشو با قیمت مناسب به لوازم تالار سمیعی مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید

پاسخ دهید