مطلب وبلاگ

دیزاین عروسی با سبک های مختلف

مقالات

در حال حاضر سبک‌ها و استایل‌های مختلفی برای طراحی و دیزاین جشن عروسی ترویج یافته است. این سبک‌ها و استایل‌ها جلوه‌ای خاص به مراسم داده و زیباترین شب زندگی را زیبا تر و به یاد ماندنی‌تر خواهند نمود. در این مقاله قصد داریم به شرح مختصری از این انواع سبک های دیزاین عروسی ، استایل عروسی روستیک ، استایل عروسی بوهو و مدرن بپردازیم. همراه لوازم و تجهیزات تالار سمیعی باشید.

انواع سبک های دیزاین عروسی

استایل عروسی به معنی برقراری هماهنگی بین لباس عروس و داماد، ظروف پذیرایی، نحوه گل آرایی، جزئیات مراسم و در کل هر چیزی که در محیط عروسی مشاهده می‌نماییم. این هماهنگی با ایده گرفتن از سبک‌های مختلفی مثل سبک روستیک، کلاسیک، مدرن، بوهو و… ایجاد خواهد شد. قبل از انتخاب یک استایل مشخص برای جشن عروسی، باید با ویژگی‌ها و المان‌های هر سبکی آشنا شد تا نزدیک ترین استایل به سلیقه خود را انتخاب کنیم. در موارد زیر تعدادی از این استایل‌ها را معرفی کرده و شرح داده‌ایم. با ما همراه باشید:

در حال حاضر سبک ها و استایل های مختلفی برای طراحی و دیزاین جشن عروسی ترویج یافته است. همراه لوازم تالار سمیعی باشید با معرفی انواع سبک های عروسی :...

انواع استایل های عروسی

  • کلاسیک
  • روستیک
  • مدرن
  • فانتزی
  • بوهو
  • لاکچری
  • وینتیج

استایل‌عروسی کلاسیک:

استایل‌عروسی کلاسیک، معمول‌ترین و ساده‌ترین سبک‌های عروسی می‌باشد. در استایل عروسی کلاسیک، نباید از مد پیروی نمود. این سبک مناسب مجالسی می‌باشد که در باغ یا تالار برگزار شود. مدل لباس عروس در این استایل، باید پرنسسی و مجلل باشد. گل‌های مورد استفاده در این سبک معمولا گل رز، گل میخک، گل ارکیده و گل صد تومانی است. رنگ‌های مورد استفاده در این سبک بهتر است رنگ‌های ملایم و خنثی مانند سفید، صورتی، طلایی، عاجی و شیری، نقره‌ای و نباتی باشند.

استایل‌عروسی فانتزی:

استایل‌عروسی فانتزی سبکی است که شادی در آن موج می‌زند. رنگ‌های شاد، موزیک‌های شاد و حتی کارت دعوت باید به سبکی منحصر به فرد و فانتزی باشد.

استایل‌عروسی بوهو:

استایل‌عروسی بوهو سبکی بسیار خاص، جسورانه، ساده و به دور از تجمل می‌باشد. المان اصلی در استایل عروسی بوهو، چوب بوده و بعلاوه تزئینات قلاب بافی و دریم کچر هم می توانند این سبک را پررنگ‌تر نمایند. این سبک مناسب فضاهای باز و دنج است. در این سبک بهتر است، لباس عروس ساده و موها باز باشد. استایل بوهو بسیار شبیه استایل روستیک است.

استایل‌عروسی روستیک:

استایل‌عروسی روستیک سبکی است که همه چیز حال و هوای روستایی و طبیعی دارد. این استایل مناسب محیط های رو باز مثل باغ و مزرعه است. لباس عروس ساده است و می توان با یک تاج گل آن را زیباتر کرد.

استایل‌عروسی مدرن:

استایل‌عروسی مدرن سبکی معاصر و به روز است. این استایل کاملا در تضاد با سبک کلاسیک است. در استایل عروسی مدرن، از سبک مینیمال می‌توان بهره گرفت. معمولا این سبک عروسی باکلاس، در گالری‌ها و یا سالن‌های شیک برگزار می‌گردد.

استایل‌عروسی وینتیج:

استایل‌عروسی وینتیج یا قدیمی سبکی است که شما را به چند دهه قبل می‌برد. در این سبک عروسی، موزیک‌های قدیمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ماشین عروس در این سبک، یک ماشین کلاسیک بوده و رنگ قرمز نقش مهمی در القای این اسایل دارد، درنتیجه از رنگ قرمز، برای رژ لب و دسته گل خود استفاده نمایید.

استایل‌عروسی لاکچری:

استایل‌عروسی لاکچری سبکی است که باید همه چیز در آن کامل باشد. در واقع در این استایل عروسی ریز تا درشت مراسم، برنامه ریزی خواهد شد. این سبک دیزاین، مخصوص اشخاصی است که بسیار تجمل گرا می‌باشند. در این سبک برای عروس، از تاج‌های بزرگ و اکسسوری‌های خاص استفاده می‌شود. رنگ‌های مناسب این سبک طلایی، شیری و سفید بوده و معمولا گل‌های مورد استفاده نیز، ارکیده و آنتوریوم است. کیک عروسی هم بزرگ و به رنگ طلایی می باشد.

لوازم تالار سمیعی

تجهیزات تالار بهروز سمیعی همچنین ارائه دهنده انواع میز و صندلی تالار ، تجهیزات تالار ، شمعدانی و گلدان تالار ، ظروف میوه و شیرینی تالار ، جایگاه عروس و داماد و صندلی شیواری می باشد.

همچنین این شرکت، تولید کننده تجهیزات رستوران ها از قبیل (میز و صندلی رستوران ، شمعدانی رستوران ، گلدان رستوران، صندلی شیواری ، صندلی چیواری و دیزاین رستوران ) می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت لوازم تالار سمیعی مراجعه کنید.

پاسخ دهید