مطلب وبلاگ

 خدمات و تجهیزات تالار

مقالات

خدمات و تجهیزات تالار دو اصل مهم برای انتخاب تالار مورد نظر می‌باشند. در حال حاضر با تغییر یافتن روش زندگی، بسیاری از افراد مراسم‌های خود را در تالار برگزار می‌کنند. میزان کیفیت تجهیزات و خدمات تعیین کننده‌ سطح کاری تالار است، به طوری که یک تالار معمولی را به تالار مجلل تبدیل کند. اشخاص فعال در این عرصه باید در تلاش باشند تا تجهیزات تالار را ارتقاء داده و خدمات مناسبی به مشتری عرضه کنند. در ادامه به چند مورد از تجهیزات و خدمات تالار خواهیم پرداخت. اگر به دنبال خرید میز تالاری، ظروف میوه و شیرینی تالاری، صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم خود می‌گردید، با لوازم تالار سمیعی همراه باشید.

تجهیزات و خدمات‌تالار چیست

به طور کلی خدمات و تجهیزات‌تالار، بنای تالار تا ظروفی که در مراسم‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد را شامل خواهد شد. پارکینگ، نمای داخلی و بیرونی، ورودی لابی و.. همگی جزوه تجهیرات‌تالار به حساب می‌آیند که با توجه به رعایت این موارد می‌توانید یک تالار بسیار شیک داشته باشید.

تجهیزات تالار و نکات ایمنی آن

از دیگر خدمات و تجهیزات تالار که حائز اهمیت است، توجه به نکات ایمنی است. با توجه به این که در سالن‌های پذیرایی با جمعیت زیادی روبرو خواهیم بود، ایمن بودن آن‌ها یکی از موارد بسیار مهم می‌باشد.

یکی از تجهیزات تالار که در دسته ایمنی قرار می‌گیرد آبفشان‌ها است. این سیستم به تعداد معین شده‌ای در سقف تالار‌ها نصب خواهد شد. استفاده از سیستم اطفاء حریق در سالن آشپزخانه، پارکینگ و دیگر قسمت‌ها هم بسیار ضروری می‌باشد.

بهتر است این نکته را بدانید که کپسول آتش نشانی نیز جزو تجهیزات تالار به حساب می‌آید.

تجهیزات‌تالار و سرویس پذیرایی

تجهیزات‌تالار شامل سرویس پذیرایی هم می‌شود. تنوع بسیاری در استفاده از سرویس پذیرایی وجود دارد که مهم‌ترین این سرویس، ترولی و انواع آن است که برای اتنقال و سروغذا در سالن مورد استفاده قرار می‌گیرد. از ترولی‌ها به منظور سرو میوه، نوشیدنی، غذا و پذیرایی از مهمان ‌ها استفاده می‌شود.

 این ترولی‌ها شامل مدل‌ها و طرح‌های گوناگون می‌باشند که با توجه به کاربرد آن‌ها در مکانی همچون کافی شاپ و رستوران مورد استفاده قرار خواهند گرفت.

تجهیزات‌تالار و سیستم تهویه هوا

سیستم تهویه هوا یکی از مهم‌ترین تجهیزات‌ و خدمات تالار می‌باشد. با توجه به این که در تالارها مراسم‌های گسترده و پر جمعیت برگزار می‌شود و همچنین محیط‌تالار محیطی بسته می‌باشد، وجود سیستم تهویه هوا ضروری است.

هدف استفاده از این سیستم، تامین کردن رطوبت فضای سالن، کنترل کردن دمای تالار و تولید جریان هوای سرد و گرم می‌باشد.

همچنین نکته دیگری که از اهمیت خاصی برخوردار است، این است که سیسستم باید طوری باشد که بوی غذا از سمت آشپزخانه به سالن پذیرایی به هیچ عنوان منتقل نشود.

با به کارگیری این سیستم تهویه هوا، حرارت‌های حاصل از اجاق گازها و دیگر تجهیزات تخلیه خواهد شد.

تجهیزات‌داخلی تالار

در طراحی، تجهیزات و خدمات تالار باید نهایت خلاقیت و سلیقه را به کار برد. معمولا در طراحی داخلی تالار، به رنگ دیوار و پرده، نوع چیدمان مبل و استفاده از ظروف تزئینی همچون شمعدان گلدان و جاشمعدانی، قرار دادن جایگاه برای عروس و داماد، تجهیزات صوتی، موسیقی و …توجه خاصی می‌شود پس بهتر است در طراحی داخلی تالار و انتخاب تالار به این نکات نیز توجه کنید.

خدمات‌کلی لوازم تالار سمیعی

لوازم تالار سمیعی با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری و صندلی تاشو با قیمت مناسب به لوازم تالار سمیعی مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

ما را در اینستاگرام دنبال کنید.

پاسخ دهید