مطلب وبلاگ

ایده برای دیزاین کردن سالن پذیرایی عروسی

روز جشن عروسی هر فرد همیشه در خاطرش می‌ماند چرا که یک جشن ساده نیست زیرا این روز خاص متعلق به شما می‌باشد. لذت واقعی در مراسم به نوع پذیرایی بستگی دارد، در نتیجه توجه به تم و مدل پذیرایی و دکوراسیون بسیار مهم است. در این مقاله به ۴ ایده جهت تزیین کردن سالن عروسی به شما پیشنهاد خواهیم نمود. اگر به دنبال خرید انواع صندلی تالار مانند صندلی فلزی شیواری ، میز  و ظروف تالار ، انواع دیگر تجهیزات تالاری با قیمت مناسب هستید، لوازم تالاری سمیعی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

چهار ایده برای تزیین سالن عروسی

تزیین کردن هر چیزی به سلیقه و خلاقیت فرد بستگی دارد. در ادامه این مطلب به چهار ایده جذاب برای تزئین سالن می‌پردازیم.

 

تزئینات سقف سالن پذیرایی

 

دیزاین سقف سالن عروسی موجب زیبا تر و شیک شدن سالن شما می‌شود که همه را مجذوب خود می‌کند. شما می­‌توانید جهت تزئین سقف از روبان‌های فانتزی و رنگی استفاده نمایید. ضمن اینکه می‌توانید از فانوس برای درست کردن یک محیط خوب استفاده کنید به ویژه اگر مراسم را در فضای باز برگزار می­‌کنید توصیه می‌کنیم از این ایده نهایت استفاده را ببرید. همچنین برای به کار بردن فانوس می­توانید از فانوس های گوناگونی با رنگ و مدل‌های متفاوت بهره ببرید و آن‌ها را با تم عروسی خود ست کنید. نحوه نورپردازی در هر سالن به نوع مراسمی که می‌خواهید برگزار کنید وابسته است. لازم به ذکر است که می­‌توانید با استفاده از چراغ‌­های ریز بر روی ستون­ ها و دیوار‌ها یک فضای بسیار جذاب را طراحی کنید.

 

کیک عروسی

 

کیک عروسی یکی از مهم‌ترین و جذاب ترین قسمت یک جشن عروسی می‌باشد، بنابراین باید به تزیین میز کیک بسیار توجه نمود. برای دیزاین  میز کیک از رنگ­هایی ک با تم مراسم شما همخوانی دارد استفاده نمایید. حتی شما می­توانید از چراغ­های بسیار کوچک همراه با گل برای تزئین میز کیک عروسی بهره ببرید. وسایل و تزئینات را روی این میز قرار ندهید بگذارید میز ساد و بسیار باشکوه جلوه کند و برای دیزاین کردن میز کیک، شمع یکی از بهترین ایده ها می‌باشد.

 

میزهای تالار پذیرایی

 

میزهای تالار پذیرایی را  نیز می‌­توان با گل­‌های مینیاتوری و زیبا تزئین نمود تا در همه جای سالن هماهنگی ایجاد شود. همچنین می­توانید شمع­‌ها را در شمعدانی­ ها قرار دهید و آن‌ها در کنار آینه­‌ها بگذارید زیرا  نور شمع‌­ها در آینه منعکس می‌شود و موجب زیبایی بیشتر میز‌ها می‌شود. حتی از گلبرگ­‌ها برای آینه نیز می‌توانید استفاده نمایید. نکته دیگری که وجود دارد این است که از رو میزی هایی به رنگ روشن خوداری کنید به این علت که رنگ‌ آن‌ها موجب چشم درد می‌شود. اگر مقصد دارید وسایل متفاوتی را برای مراسم امتحان کنید.

می­‌توانید گل ­های مد نظر خود و فانوس­‌ها را در کاغذهای رنگی قرار داده  و آن‌ها را به وسیله زنجیرهای کاغذی و یا نایلونی به یکدیگر متصل کنید، تا دکوراسیون پذیرایی شما بشیتر به چشم بیاید و جلوه مطلوب تری داشته باشد. برخی از زوج­‌ها علاقه دارند برای دکوراسیون از عکس­‌های‌ خودشان  استفاده شود بنابراین می­‌توانید از عکس­های دونفره عروس و داماد استفاده کنید و این عکس‌ها را در مکان‌های متفاوت آویزان کنید. در انتها برای اینکه مهم­ترین روز زندگی خود را به به یاد ماندنی کنید می‌بایست از ایده های منحصر به فردی استفاده کنید.

 

خدمات کلی تجهیزات تالار سمیعی

لوازم تالاری سمیعی با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، میز تالاری ، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه در تلاش است که با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری ، صندلی تاشو و میز  و ظروف تالار با قیمت مناسب به لوازم تالار سمیعی مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید

پاسخ دهید