مطلب وبلاگ

 انواع عروسی و نحوه برگزاری آن

مقالات

مراسم‌های عروسی‌ شامل سبک‌های متفاوتی می‌باشند. در این مطلب به برخی از پر طرفدار ترین ایده‌ها و سبک‌های عروسی و چند سفارش در مورد نحوه برگزاری مراسم عروسی اشاره خواهیم کرد. در این مقاله به انواع سبک عروسی مانند کلاسیک و سنتی ، روستایی و نحوه برگزاری آن‌ها می‌پردازیم. اگر به دنبال خرید انواع صندلی تالار مانند صندلی فلزی شیواری و انواع دیگر تجهیزات تالاری با قیمت مناسب هستید، لوازم تالاری سمیعی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

عروسی کلاسیک یا سنتی

جشن عروسی کلاسیک یا سنتی، شامل مراسمات رسمی می‌باشد. که این مدل از عروسی حاوی یک شام  که درسه کورس پذیرایی از میهمانان می‌باشد توسط عروس و داماد‌هایی که عروسی کلاسیک یا سنتی را برای برگزاری مراسم خود انتخاب می‌کنند رخ می‌دهد. بیشتر اوقات کت و شلوار، تاکسیدو و لباس‌های مجلسی می‌پوشند. اشخاصی که این مدل از مراسم و سبک را انتخاب می‌کنند بیشتر به دنبال یک لباس رسمی و در عین حال ساده می‌باشند. در عروسی سنتی یا کلاسیک به طور معمول جشن‌های رسمی ترویج دارد و این مراسم شامل عکس‌های عروسی حرفه ای، برش کیک، سخنرانی‌ها، رقص اول، رقص‌های پدر دختر و مادر و پسر و پرتاب پارچه و دسته گل است.

اگر زوجین مراسم ازدواج خود را در کلیسا یا یک مکان‌های مذهبی دیگر برگزار کنند ممکن است سنت‌های مذهبی یا فرهنگی مختلفی در جشن آن ها راه پیدا کرده و قابل مشاهده باشد. برای نمونه  در بعضی از فرهنگ‌ها، پس از آغاز مراسم عروس در یک مکان ایستاده  وهمه مهمان‌ها به صف می‌ایستند و کنار هم عبور می‌کنند و به عروس تبریک و شاد باش می‌گویند. برای ماشین عروس نیز در این جشن از ماشین‌هایی با مدل کلاسیک مانند رولز و بنتلی استفاده می‌گردد.

بیشتر بخوانید: برای خرید صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب اینجا کلیک کنید.

عروسی سنتی - کلات نادری - تابناک | TABNAK

سبک پرنعمت

این مدل از سبک عروسی به صورتی طراحی شده است که سبب به خاطر آوردن گذشته می‌باشد. همچون، بیشتر عروسی‌های سبک پرنعمت یادآور دوران ویکتوریا و دهه‌های ۲۰ یا ۴۰ هستند. این سبک در حقیقت از طریق لباس‌ها، موها و میکاپ و لباسی که عروس بر تن دارد و همچنین  انتخاب محل برگزاری مراسم و گل آرایی تزئینات در مجلس قابل تشخیص است. موسیقی جاز، غرفه‌های عکس پرنعمت، ماشین‌ عروسی پرنعمت و یک مکان به سبک پرنعمت همه علائمی برای یک عروسی به سبک پر نعمت می‌باشند.

بیشتر بخوانید: برای خرید صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب اینجا کلیک کنید.

عروسی روستایی

مدل عروسی روستایی مطابق با سادگی زندگی مردمان آن محل طراحی و الهام گرفته شده است. در یک عروسی روستایی به طور معمولی از محصولات روستایی مثل دسته‌های گل، الوار، فلز و و دیگر عناصر طبیعی به کار برده می‌شود. عروسی‌های روستایی بیشتر در مکان‌هایی مانند انبارها، سوله‌ها، تاکستان‌ها و فضای باز یا زیر یک درخت برگزار می‌شود و در انتها مطلوب ترین نتیجه را دارند. گاهی اوقات در برخی از عروسی‌های روستایی ممکن است مراسم و پذیرایی را در همان محل یا در منزل دیگر آغاز کنند. با تمام این‌ها عروسی‌های روستایی به ساده بودن معروف است. و در عین سادگی بسیار، راحت و صمیمی می‌باشد.

 

خدمات کلی تجهیزات تالار سمیعی

لوازم تالاری سمیعی با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه در تلاش است که با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری و صندلی تاشو با قیمت مناسب به لوازم تالار سمیعی مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

پاسخ دهید