مطلب وبلاگ

انواع سبک عروسی در کشورهای مختلف

مقالات

جشن عروسی در تمام کشور‌های دنیا به سبک خاصی برگزار می‌گردد. ریشه برگزاری این جشن عروسی‌ها به اجداد افراد و نحوه برگزاری آن در زمان‌های گذشته باز می‌گردد. در این مقاله قصد داریم شما را با سبک های عروسی در کشور‌های مختلف آشنا کنیم. اگر به دنبال خرید انواع صندلی تالار مانند صندلی فلزی شیواری و انواع دیگر تجهیزات تالاری با قیمت مناسب هستید، لوازم تالاری سمیعی را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

سبک عروسی در کشور های مختلف

عروسی یک اتفاق بسیار عالی و خاطره انگیز برای تمام زوجین می‌باشد. همه زوجین می‌خواهند این مراسم را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند. تنها انتخاب تالار زیبا برای داشتن یک عروسی عالی کافی نمی‌باشد بلکه داشتن تجهیزات تالاری زیبا به همراه بهترین موسیقی و خوراکی جهت پذیرایی هم بسیار حائز اهمیت می‌باشد. جشن عروسی در همه دنیا دارای سبک منحصر به فرد خود می‎‌باشد. در ادامه مطالب به آداب و رسوم کشورهای مختلف برای ازدواج و سبک آن‌ها برای این نوع از مراسم‌ها می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید: برای خرید صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب اینجا کلیک کنید.

سبک عروسی در کشور آمریکا

آمریکایی‌ها معتقدند که اگر خواهان دیدن تصویر همسر آینده خود هستید، یک نان شور را که توسط یک زوج خوشبخت میانسال یا مادربزرگتان تهیه شده را بخورید. با این کار می‌توانید همسر خود را در رویا ببینید. این کار را به عنوان یک آداب و رسوم برای قبل از ازدواج، دختران و پسران آمریکایی می‌کنند.

سبک عروسی در کشور مکزیک

در این کشور در هنگام برگزاری عقد، مهمان‌ها دور عروس و داماد حلقه زده و شانه عروس و داماد را با یک روسری بزرگ بهم وصل می‌کنند. دلیل این رسم این می‌باشد که آن‌ها معتقد هستند که با این کار دیگر، مشکلات زندگی آن‌ها را از یکدیگر جدا نخواهد کرد.

سبک عروسی در کشور هند

در مراسم جشن عروسی هندی‌ها، عروس در مراسم یک انگشتر الماس به دست می‌کند، که این الماس نشان دهنده دور شدن تمام نیروهای بد می‌باشد. در پایان عروسی، برادر داماد بر روی سر عروس و داماد گلبرگ می‌ریزد و مراسم را به صورت کامل برگزار می‌کنند.

سبک عروسی در کشور کنگو

ازدواج‌هایی که در این کشور صورت می‌گیرند، عروس و داماد مجاز به لبخند زدن نیستند دلیل این کار هم این است که اگر لبخند بزنند یعنی آن‌ها در مورد تصمیم ازدواج جدی نیستند.

بیشتر بخوانید: برای خرید صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب اینجا کلیک کنید.

سبک عروسی در کشور مراکش

عروسی در این کشور در فصل پاییز که فصل برداشت محصول است برگزار می‌گردد. از رنگ‌های زرد و سبز در این مراسم استفاده خواهد شد چون عروس و داماد بر این باورند که سبز نماد خوشبختی می‌باشد و شیطان از رنگ زرد واهمه داشته و می‌ترسد. مهمان‌ها به عروس و داماد سکه هدیه می‌دهند و موهای عروس را با سکه تزیین می‌کنند.

سبک های عروسی | صندلی تالار | صندلی شیواری | تجهیزات تالاری

سبک عروسی در کشور انگلستان

چندین قرن پیش ازدواج در انگلستان برای افراد ۲۱ سال با محدودیت مواجه شد و افراد برای ازدواج به اسکاتلند می‌رفتند و عقد می‌کردند. در این مراسم مادر زن داماد عسل و بادام به داماد می‌دهد که بخورد.

خدمات کلی تجهیزات تالار سمیعی

لوازم تالاری سمیعی با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه در تلاش است که با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری و صندلی تاشو با قیمت مناسب به لوازم تالار سمیعی مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

پاسخ دهید