مطلب وبلاگ

انتخاب شام عروسی

مقالات

یکی از به یاد ماندنی ترین مراسم‌ها در زندگی افراد، برگزاری جشن عروسی می‌باشد. برگزاری جشن عروسی در کشورهای مختلف متفاوت می‌‍باشد. همچنین برگزاری این مراسم در تمام نقاط مختلف ایران نیز متفاوت است. در این مقاله قصد داریم شما را با انتخاب غذای عروسی ، نحوه سرو غذا و هزینه آن آشنا کنیم. اگر به دنبال خرید میز تالاری ، ظروف میوه و شیرینی تالاری ، صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب برای برگزاری مراسم خود می‌گردید، با لوازم تالار سمیعی همراه باشید.

انتخاب غذای عروسی

یکی از مهم‌ترین بخش‌های عروسی، پذیرایی از مهمانان می‌باشد. پذیرایی از ابتدای ورود مهمان‌ها به تالار آغاز شده و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت. اصلی ترین بخش پذیرایی به شام تعلق دارد که کیفیت، طعم و چگونگی سرو آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. هر شخصی سلیقه غذایی اختصاص به خودش را دارد؛ در نتیجه بهتر است غذاهایی که سازگار با میل بیشتر افراد است را انتخاب نماییم. با لوازم تالار سمیعی برای بررسی انواع سرو غذا همراه باشید.

سرو غذا و انواع آن

در بیشتر مواقع غذای عروسی به دو روش، سلف سرویس یا پرسی سرو خواهد شد. هزینه سلف سرویس نسبت به غذای پرسی بالاتر می‌باشد؛ زیرا تنوع بیشتری در پیش غذا، دسر و غذا دارد. معمولا در سرو به روش پرسی، غذا به دو روش بیشتر سرو نمی‌شود و یک نوع دسر و پیش غذا موجود است. انتخاب هر دو روش  سرو به سلیقه و بودجه شما وابسته می‌باشد.

بیشتر بخوانید: خرید صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب در لوازم تالار سمیعی

غذای اصلی شام عروسی

رستوران‌ها‌ و تالار‌ها منویی را که در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، دارای طرفدار بیشتری می‌باشند ولی در نهایت شما تصمیم گیرنده نهایی برای انتخاب غذا می‌باشید. در این قسمت غذاهایی که بیشترین مقدار سفارش را در تالار و رستوران دارند، به شما معرفی خواهد شد.

  • پلو: مرصع پلو، پلوی زعفرانی، زرشک پلو، باقالی پلو، آلبالو پلو و…
  • خورشت:  قیمه، خورشت خلال، قورمه سبزی، فسنجان و…
  • کباب: کوبیده، سلطانی، برگ، شیشلیگ، جوجه و…
  • سالاد:  ماکارونی، سزار، الویه، قارچ، کلم، سالاد فصل و..
  • دسر:  کارامل، بستنی، کیک، ژله، موس و..
  • نوشیدنی: آب، نوشابه، آب میوه، دوغ، دلستر و..

هزینه غذای عروسی

با در نظر گرفتن مطالبی که بیان شد، می‌توان به این صورت نتیجه گرفت که تدارکات عروسی و غذای عروسی هزینه مشخص و ثابتی نداشته و با مواردی همچون میزان تدارکات، انتخاب تالار، انتخاب شام و … متغییر خواهد بود. یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت شام عروسی، تعداد مهمان‌های دعوت شده به مراسم خواهد بود.

در آخر با کم تر شدن تعداد مهمان‌ها هزینه مراسم عروسی کاهش می‌یابد. در صورت داشتن درآمد پایین و بودجه کم، از دعوت مهمان‌ها در تعداد بالا پرهیز نمایید.

بیشتر بدانید: خرید صندلی فلزی شیواری با قیمت مناسب در لوازم تالار سمیعی

خدمات کلی لوازم تالار سمیعی

لوازم تالار سمیعی با سابقه‌ای درخشان در زمینه تولید و فروش بهترین و به روز‌ترین تجهیزات تالاری مانند صندلی فلزی شیواری تالاری، ظروف میوه و شیرینی خوری تالاری، شمعدانی تالاری، جایگاه عروس و داماد و تولید روکش های صندلی آماده ارائه خدمات به زوجین می‌باشد. این مجموعه می‌کوشد با هدف تولید انواع تجهیزات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، رضایت مشتریان را جلب کند. جهت خرید لوازم و تجهیزات تالار از جمله صندلی شیواری و صندلی تاشو با قیمت مناسب به لوازم تالار سمیعی مراجعه کنید یا با کادر فروش تماس حاصل فرمایید.

پاسخ دهید