مطلب وبلاگ

افزایش فروش در رستوران

مقالات

یکی از عوامل مهم که برای افزایش فروش در رستوران، باید در نظر گرفت، تعادل بین جذب مشتری جدید و حفظ مشتری کنونی است. در این مقاله به افزایش فروش رستوران ، تکنیک های بازاریابی در رستوران ، وفاداری مشتری و تکنولوژی رستوران می‌پردازیم.

افزایش فروش رستوران

ممکن است از اهمیتِ نحوه برخورد در اولین ملاقات مطلع باشید. احتمالا یک مشتری ثابت راحت‌تر از یک مشتری جدید از خطاها چشم‌پوشی می‌کند. اگر تلاش نمایید تا مشتریان در برخورد ابتدایی تجربه‌ی عالی به دست آورند، آن ها را به مشتریانی وفادار تبدیل خواهید نمود. روش‌های زیر را مطالع نمایید تا ارتباط‌ با مشتریان خود را حفظ و رابطه‌ای صمیمی با آن ها برقرار نمایید.

تکنیک های بازاریابی در رستوران

روش‌های قدیمی و سنتیِ زیادی برای بازاریابی وجود دارند که  به آن‌ها می‌توانید روی آورید، ولی توجه داشته باشید که تبلیغات می‌تواند هزینه‌ی زیادی را برایتان به همراه داشته باشد. در عین حال، بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی کم‌ هزینه بوده و فقط به نیاز به گذشت زمان دارد. اگر می‌خواهید برای تبلیغات مقداری هزینه در نظر بگیرید، بهتر است به جای تبلیغ در روزنامه، هزینه  را صرف شبکه‌های اجتماعی کنید. حتی می‌توانید مشتریان‌ را تشویق نمایید که انتقادات یا پیشنهادهایشان را درمورد تجربه‌‌هایی که در رستوران‌ کسب کردند برای شما یادداشت نمایند.

برنامه ای برای مشتری‌ های جدید تدارک ببینید

معمولا این کار شامل ارائه‌ی کوپن‌های تخفیف بوده تا مشتریان ترغیب شوند مجددا به رستوران شما بیایند. یا می‌توانید به مشتریان جدید همراه با غذا، یک پیش‌غذا، دسر یا نوشیدنی رایگان بدهید. این کار شما بیانگر این است که، چقدر به مشتریان‌ اهمیت داده و همچنین با استفاده از این روش می‌توانید کسب‌ وکارتان را از هم صنف‌های خود جلو بیندازید.

وفاداری مشتری

اگر تا ‌به الان مشتری ثابت یک رستوران یا کافه بوده‌اید، می‌دانید چقدر احساس خوبی است که پیش خدمت‌ها شما را بشناسند. رستوران رفتن، فقط به غذا خوردن خلاصه نمی‌شود، بلکه یک تجربه‌ی اجتماعی هم می‌باشد. برای افزایش وفاداری مشتری وهمچنین افزایش فروش رستوران ، باید خدمات خوبی ارائه داده و با مشتری ارتباط دوستانه‌ای برقرار نمایید و حتی خدمات ویژه‌ای برای مشتریان ثابت در نظر بگیرید.

در بسیاری از موارد، مشتریان وفادار به‌ طور رایگان برای شما تبلیغ خواهند کرد. معمولا مردم به تبلیغات پولی اعتماد نمی‌کنند، اما به پیشنهاد دوست خود درمورد خوب بودنِ یک رستوران اعتماد دارند. بازاریابی دهان به دهان یکی از بهترین راه‌هایی است که به هر کسب ‌و کاری کمک می‌کند بر سر زبان‌ها بیفتد. مشتریان وفادارِ شما برای موفقیت کسب ‌و کار شما بی‌نهایت ارزشمند هستند و متناسب با همین اهمیت باید با آن ها رفتار نمایید.

با تکنولوژی در رستوران همراه باشید

مشتریان علاقه دارند که رستوران‌های مورد علاقه‌شان از تکنولوژی‌هایی چون رزرو میز و سفارش آنلاین از طریق نرم‌ افزار بهره‌مند باشند. برای برخی از مشتریان، سفارش آنلاین اغلب راحت‌تر از تماس تلفنی بوده و بسیاری از افراد غذا خوردن در مکانی را ترجیح می‌دهند که خدمات آنلاین ارائه ‌دهد.

منوی بیرون بر برای رستوران

با اضافه کردن منوی بیرون بر، این امان وجود دارد که حتی زمانی که صندلی‌های رستوران پُر هستند، همچنان فروش داشته باشید.

 

تجهیزات تالار بهروز سمیعی  همچنین ارائه دهنده انواع میز و صندلی تالار ، تجهیزات تالار ، شمعدانی و گلدان تالار ، ظروف میوه و شیرینی تالار ، جایگاه عروس و داماد و صندلی شیواری می باشد.

همچنین این شرکت، تولید کننده تجهیزات رستوران ها از قبیل (میز و صندلی رستوران ، شمعدانی رستوران ، گلدان رستوران، صندلی شیواری ، صندلی چیواری و دیزاین رستوران ) می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت لوازم تالار سمیعی مراجعه کنید.

پاسخ دهید