مطلب وبلاگ

جشن عروسی به سبک روستیک

مقالات

با شنیدن واژه روستیک به یاد چه چیزی می‌افتید؟ آیا با برگزاری عروسی به سبک روستیک موافق هستید؟ با لوازم و تجهیزات تالار سمیعی، تولید کننده انواع تجهیزات تالار و صندلی شیواری برای بررسی دیزاین عروسی ، کارت دعوت ، گیفت و پذیرایی به سبک روستیک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: صندلی مدل شیواری

سبک روستیک

زمانی که اشخاص سبک‌روستیک را برای جشن عروسی خود انتخاب می‌نمایند، نیاز ندارند که مکان‌ دور افتاده را برای این جشن به یاد ماندنی در نظر بگیرند. برای این سبک از عروسی احتیاج است فقط ابزار‌ و وسایلی که حالت روستایی را تداعی می‌کند به محل جشن برده شود. استفاده از مواردی که در این مقاله گفته می‌شود به شما کمک می‌کند تا یک عروسی به سبک روستیک داشته باشید.

دیزاین عروسی به سبک روستیک

شما عزیزان می‌توانید با استفاده از گندم در فضا‌های مختلف، آویزان نمودن فانوس از درختان، تزیین ظروف پذیرایی با کنف، استفاده از کنده‌های درخت، شیشه‌های مربا خوری، کوزه یا شمع در قسمت‌های مختلف به دیزاین به سبک روستیک برسید. همچنین می‌توانید بر روی میز شام و پذیرایی از برگ‌های خشک استفاده کنید که دیزاین عروسی به سبک روستیک را بیشتر تداعی می‌کند.

کارت دعوت عروسی به سبک روستیک

شما می‌توانید برای تهیه کارت دعوت عروسی روستیک، از ایده‌ها و ابزار‌های دم دستی خود نیز استفاده نمایید. از وسایلی مانند کنف، چوب و یا حتی تور‌های مختلف در ساخت این نوع کارت دعوت می‌شود استفاده نمود. یکی از ایده‌های بسیار خلاقانه در این زمینه این می‌باشد که شما می‌توانید، مهمان‌های خود را به جای دعوت با کارت، با کوزه یا گلدان و حتی شمع دعوت نمایید. استفاده از موارد بیان شده علاوه بر دعوت کردن مهمان‌ها، می‌تواند یک یادگاری از طرف عروس و داماد برای آن‌ها هم باشد.

پذیرایی جشن

یک ایده جالب برای برگزاری مراسم جشن عروسی به سبک روستیک وجود دارد، که می‌توان به تهیه میز‌های بار شیشه‌ای عسل و شکلات اشاره نمود. داشتن میز‌هایی که بر روی آن چای و نبات نیز سرو می‌شود می تواند گزینه مناسبی باشد. برای رعایت بیشتر این سبک جشن، می‌توانید در گوشه‌ای از فضا، از سفره استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید: جایگاه عروس و داماد کلاسیک و میز

گیفت عروسی سبک روستیک

برای تهیه گیفت می‌توانید از شیشه‌های کوچک استفاده کرده کنید، آن را با نقل و عکس‌ های دو نفره خود پر کنید. همچنین می‌توانید عکس‌های دو نفره خود را داخل یک جعبه چوبی گذاشته یا دسته گل‌‎های مینیاتوری که با کنف تزیین شده‌اند را تهیه کنید.

کیک عروسی سبک روستیک

این نوع کیک ‌ها طرح‌های بسیار جالب و چشم نوازی دارند. بیشتر طرح‌هایی که در این مدل کیک‌ها استفاده می شود، برگرفته از طبیعت بوده مانند درخت، کنده، چوب و… شما نیز می‌توانید به جای سفارش کیک، از کاپ کیک‌های زیبا به سبک روستیک بر روی میز خود استفاده کنید.

لوازم تالار سمیعی

تجهیزات تالار بهروز سمیعی همچنین ارائه دهنده انواع میز و صندلی تالار ، تجهیزات تالار ، شمعدانی و گلدان تالار ، ظروف میوه و شیرینی تالار ، جایگاه عروس و داماد و صندلی شیواری می باشد.

همچنین این شرکت، تولید کننده تجهیزات رستوران ها از قبیل (میز و صندلی رستوران ، شمعدانی رستوران ، گلدان رستوران، صندلی شیواری ، صندلی چیواری و دیزاین رستوران ) می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به سایت لوازم تالار سمیعی مراجعه کنید و یا با ما در تماس باشید.

پاسخ دهید